sobota, 9 lutego 2013

walentynka





Zabawna walentynka z "wąsem" powstała z myślą o moim mężusiu:)
Karteczka powstała głównie z papieru Latarni Morskiej oraz rolek papieru toaletowego, które nieco pobieliłam. Muszę się przyznać, że przy wykonywaniu tej karteczki świetnie się bawiłam, Może dla tego, że nie na co-dzień używam papieru ściernego, farb, pieprzu (posypałam nim wąsy), i wszelakich odpadów np: starego sznurka odciętego od bransoletki (taki worek złomu dostałam od siostry:))
Projekt zgłaszam na wyzwanie w
scrap.com.pl

Blog Studio75
Blog sklep-ewa.pl
 SCRAPCAFE
 Użyty produkt to Ranger-Crackle Accents
Rapakivi 

Oraz wyzwanie w wąsem w: Scrap Pasji


10 komentarzy:

  1. Fantastyczna karteczka, wąsy zabójcze :)
    Jaka szkoda, że mój po 25 latach zgolił zarost ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna praca :)

    Pozdrawim i dziękuję za udział w zabawie Scrap Pasji.

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna kartka !!
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Studio75 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, warstwowa, ma swój klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna, klimatyczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo udana praca, wąsy świetnie wkomponowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję wszystkim za słowa uznania:)
      ps. starałam się jak mogłam:)

      Usuń
  7. Zabawna i z cudnymi detalami :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wąs wymiata! Cudowna ta kartka :) Bardzo radosna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysłowa i bardzo zabawna praca:)dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap Pasji:)

    OdpowiedzUsuń