sobota, 21 września 2013

Kartka świąteczna








Sezon na kartki świąteczne czas zacząć;)
Nieco za wcześnie na kartkowanie świąteczne. Za oknem siąpi. Zimno, buro i ponuro. Jesień. Nie chce się wychodzić z domu. Jedynie mój synek mnie mobilizuje (i oczywiście praca), do tego żeby się ogarnąć, i nie zmarnować dnia. Kiedy widzę jego uśmiechniętą buzię od razu moje niebo się rozchmurza! Bo nie ma nic piękniejszego niż uśmiech dziecka:)
Nawet może bawić się (rzucać) moimi dziurkaczami he he, oczywiście w granicach rozsądku.

Przy okazji zgłaszam karteczkę na wyzwanie w diabelskim młynie U mnie dominującym kolorem jest granat, następnie biel i tylko odrobinka turkusu  i szarości w postaci falbany.

oraz: scrapki-wyzwaniowo -dominująca tematyka-gwiazda.
Jak dla mnie gwiazda nierozłącznie kojarzy się z Bożym Narodzeniem. W pracy użyłam papieru z motywem śnieżynek-gwiazdek, na wianku są oczywiście gwiazdy, nie zabrakło też jej na obrazku:)

5 komentarzy:

  1. Wow dawno nie widzialam tak uroczej i w takim tradycyjnym stylu swiatecznej kartki :) super

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna! dziękuję w imieniu scrapek-wyzwaniowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci ta kartka wyszła :) Pomimo zimnej kolorystyki kartka na prawdę " Cieplutka" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Coraz bliżej święta, coraz bliżej swięta :) Śliczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń